Förkyld

Go' kväll!
Just nu sitter jag hemma franför TV:n & datorn. Jag är förkyld, det "kittlas"/"kliar" i halsen, jag är jättesnorig, hostar osv. Pollen blandat med förkylning typ?
Men går jag & lägger mig tidigt så borde jag ju bli bättre? Är jag inte bättre imorgonbitti blir jag hemma från skolan imorgon. Då blir det nog en del plugg & planerigar, troligen stallet på em & lite såna saker.
I helgen har jag lite roliga saker inplanerade, en övernattning bland annat, kommer bli helt galet!
& imorgon fyller min älskling Therese år, dock har hon inte det roligaste stället att fira sin dag på. Men jag ska göra mitt bästa för att den ska bli bättre! Älskar dig mitt hjärta!
Men jag ska nog gå & ta mig en frukt nu, sen blir det fix inför att sova..
Tror jag hinner blogga lite till ikväll i alla fall!
Lipar på bilden, men Finesse är världens finaste!

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

Tack hjärtat! Du har redan gjort min dag bättre! Glöm inte att du är bäst älskling! Älskar dig till tusen!<3

2012-04-17 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0