Grattis bästa älsklingen ♥

Idag fyller min bebis år!
Alla grattis till dig hjärtat!
Hoppas din dag blir grym trots dina "omständigheter" nu.

Vi har sjukt många minnen, fast vi har lärt känna varandra & blivit tighta de senaste 2-3 månaderna?
I 5:an träffades vi & var allra första gången.. & det var en tystnad jag aldrig glömmer..
Men nu pratar vi, skrattar & gör en maaaaassa roliga saker tillsammans! ♥ Vi har aldrig tråkigt!
Jag älskar dig obeskrivligt mycket hjärtat! Du är bäst! ♥
Helt sjukt fin också?
Hur kunde jag hitta dig av alla miljarder människor? Du är en på miljarden älskling.
Glöm aldrig att jag alltid kommer att stå vid din sida & alltid kommer att stötta dig.

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

Tack bästabästa du! Där är underbar!

Och vi kommer få ännu mer minnen!

Det är du som är fin, allra finaste duuu!!!!!!!

DU är en på miljonen älskling, Är alltid vid din sida!

Älskar dig mest gunman!<3

2012-04-18 @ 10:48:09
Postat av: anonym

det verkar inte som att ni har så många minnen..? Har nästan aldrig läst att ni har varit?..

2012-04-18 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0