Igår.. + dagen idag!

Hallå!
Jag bloggade ju inte mer igår, efter stallet.. Dels för att vi kom hem sent & jag skulle duscha & sådär. & så var jag på enormt dåligt humör - personligt varför. Men Finesse var sjukt duktig i alla fall, när jag red henne! Så när jag kom hem tog jag mig en långdusch, smörjde in mig med en bodylotion, fixade mig ordentligt & sedan satte jag på mig pyjamas & så gick jag & la mig. Så jag orkade verkligen inte sätta mig vid datorn också.

Men idag i alla fall, så vaknade jag på något bättre humör, gick & åt frukost, bytte om, sminkade mig & annat fix, satt lite vid datorn också, sen cyklade jag till skolan - ska försöka cykla varje dag det inte är allt för dåligt väder nu i fortsättningen, det är bara bra att få lite extra träning? 

I skolan gick allt bra, jag & Ellen hade det kul som vanligt & efter skolan cyklade jag hem & nu sitter jag här, med datorn i knä't & lite mellis bredvid mig! Så gott! 

Om en liten stund ska jag gå & byta om till ridkläder för att sen åka till stallet, ska rida Finesse & förhoppningsvis Jack också, han måste få röra på sig lite han med! Med Finesse blir det hårdträning! Kör ett Dressyrpass i paddocken i minst 45 minuter, hon tycker ju att det är så kul nu också? När det börjar bli varmt & så. & Jack får sig väl ett litet dressyrpass han också! 
Ni får ha det så bra så länge, så får vi se om vi hörs något mer ikväll - det beror på hur lång tid vi är i stallet.




Hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0