Mer tid nu!

God kväll!
Nu är jag hemma, har varit det i ett par timmar, allt gick bra i stallet.. Men vädret?! Jag hatar det! Jaja, både Finesse & Jack var sjuuukt duktiga idag! Bästa!

Men jag ska berätta lite om igår & idag..
IGÅR:
Jag var i skolan, sedan gick jag hem för att sen åka till stallet. Jag red Finesse & Jack, dom var riktigt fina båda två, mina älsklingar.
IDAG:
Jag var i skolan, allt gick bra där & efter det gick jag hem & var hemma 1-2 timmar, sen åkte jag & mamma till stallet & jag red Finesse & Jack. Jätteduktiga var dom!

Så så har mina två senaste dagar sett ut, helt okej!
Imorgon är planerna bättre än bäst, det kommer bli sjukt grymt! Kanske gör en videoblogg imorgon om hur planerna ser ut?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0