TACK BESTIS ♥

Vill börja med att säga tack till bästis som uppdaterade åt mig, älskar dig världens finaste! ♥

Men, hallå!
Uppdateringen har ju inte varit så där jättebra från min sida idag? & videobloggen som skulle komma upp igår, kom inte för att det blev ändrade planer - jag, mamma, pappa & syster åkte ner på stan & hade det verkligen jättemysigt, vi åt lunch, shoppade lite & pratade en massa ♥
Efter stan åkte vi hem & efter någon timme kom Alma, vi pratade & fick sedan skjuts ner på stan för att träffa Sara för att fika lite - det började på Cornetto bar & slutade på Donken. Haha, vi är störda
Men vi hade det så sjukt kul?! Bästa brudarna?
Efter Donken köpte vi lite gott, Power King, godis & lite annat. Vi fick skjuts hem & hemma tog vi en maaaassa kort, skrattade & åt pizza. Vid 22.00 gick vi ut & träffade Anna en liten stund, gick även förbi Tessi. Har saknat henne ♥

Vi var upp till 04.00 imorse, vi chattade med "okända" människor på en sida på internet, vilket var otroligt kul! Haha!
Vi körde även Anden i glaset, det var inte alls nå kul då vi provade minst 10 gånger, men sen när vi skulle släcka ljusen, så gick det inte? & vi har det på film så det var inget vi inbillade oss.. Då blev vi riktigt rädda!
Dygnet har varit sjuuuukt roligt & ett minne för livet, tack brudar! Älskar er! ♥
Bilderna från dygnet finns inte på datorn än, så dom kommer. Bjuder på en bild på mina älsklingar istället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0