Bloggplaner..!

Hallåhallå allihopa!
Jag har en massa planer för bloggen, redan, haha!
Nu sitter jag i min säng efter att jag varit i stallet från ungefär kl 14.45 & 3-4 timmar framåt, har ätit mat, kollat på tv, pluggat, duschat + fräschat till mig! Skönt med sovmorgon i 45 minuter imorgon också!
Men, nu har i alla fall förkylningen blivit klart mycket bättre! Jätteskönt! Nu hostar jag bara, lite snorig fortfarande & så hör man på min röst att jag är/har varit förkyld, men inte alls så där som de 3 senaste dagarna.
Morgondagens planer ser ut så här:

*Upp ca 30-40 minuter senare än vad jag brukar. Gå upp, göra frukost & sen blogga!
*Till skolan, gör allt där, sen vänta en kvart på att Julia & Tessi ska sluta.
*Tar bussen till Irsta för att träffa Linnea & där ska vi väl vara ett par timmar.
*Mamma kommer & hämtar mig & vi ska åka & fixa en grej.
*Sen hem, plugga & sova.
Så ser morgondagen ut för mig, för er då?
Jag älskar när man har ett schema liksom! Att inte behöva bestämma saker lite hit & dit, t.ex.: "om en timme ska jag vara hos tandläkaren, sen..?" Alltså, det blir liksom så mycket "hål" på dagen då & så slösar man bort en massa tid! Tråkigt tycker jag!
Nu ska jag snart sova, kanske smsa lite & kika lite på facebook.
Sov gott alla fina!
Puss
En bild från igår

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

Galet fin sophie!<3

2012-02-19 @ 22:33:03
Postat av: julia

skitfin <3

2012-02-19 @ 22:47:49
URL: http://juliamedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0