Snart hemma-

Hejsan! Nu har jag varit i stallet, hoppade ju & eftersom att jag är/har varit sjuk så fick jag vila ganska ofta osv. hon var stegra sig nästan precis innan lektion, när jag red fram, sadeln åkte lite på sniskan efter en galopp & hon är ju så himla känslig, så då reste hon sig litegrann, satte ner huvudet & så. Sen efter ett hinder man skulle hoppa på en ått-volt tänkte hon race'a åt vänster men hon skulle åt höger & då blev det lite fel, så jag höll på att ramla av & när hon äntligen gick till höger & jag nästan var halvvägs ner på backen så började hon studsa/bocka, men jag satt kvar! Resten av lektionen gick super, hon var sjukt pigg - piggare än vanligt - & jag var sjuk, bra kombination.. Men hon är bäst ändå! Älskar dig! Om en timme får vi gäster & vi är inte hemma än.. Ni kommer definitift få bilder från ikväll, men kanske inte världens bästa uppdatering under kvällen, men jag ska försöka uppdatera lite i alla fall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0