21.17

Go' kväll
Just nu sitter jag i vardagsrummet med hela familjen, jättemysigt. Vi har precis ätit middag, riktigt gott!
Nu kollar vi på The Voice Sverige & pratar lite.
Kom hem från stallet runt 20.10, red lite & longerade Finesse, hon var riktigt pigg. Det var skönt att hon fick springa av sig ordentligt idag, eftersom att hon stod igår, blev vaccinerad för ca en vecka sen & var tvungen att stå några dagar efter osvosv.
Det var också väldigt skönt att komma hem någolunda tidigt eftersom att min älskade syster fyller år imorgon, vill vara hemma med henne hela kvällen & så liksom. Men dagen imorgon kommer bli grymmare än grymmast. Bästa fyller år, ska rida en förhoppningsvis lugn Finesse, gäster på kvällen.. & ja, det blir en toppendag helt enkelt?!
Nu ska jag fortsätta kolla på TV & kika runt på lite olika bloggar osv.
Ha en toppenkväll för det hade jag tänkt att ha!
Puss!
Syster, utan dig är jag helt tom. Du är mitt allt.
Du är bäst, jag älskar dig mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0