Äntligen lite uppdatering!

Hallåhallå!

Nu är jag hemma från stallet & har varit det ett tag. Har ätit middag, suttit litegrann vid datorn, smsat lite osv.
När jag har skrivit det här inlägget & kollat runt på lite andra bloggar så ska jag plugga & städa mitt rum för det har jag inte hunnit idag..
Tänkte också skriva att jag ska försöka börja med tidsinställda inlägg! Jag gör ett varje kväll så att inlägget kommer upp någon gång under dagen därpå. Jag tycker det är så tråkigt om jag ibland hinner med att blogga på morgonen & sen inga inlägg på dagarna, bara något enstaka mobilinlägg isåfall & sen ett eller två inlägg på kvällen - nu tänker jag på vardagarna, när jag är i skolan & så. Vad tycker ni om det?

Nu ska jag fixa ett tidsinställt inlägg & sen plugga som sagt.
Om jag inte bloggar mer ikväll så säger jag det nu.. Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0