Badhuset..

Godmorgon!
Just nu sitter jag, helt klar, i min säng, riktigt skönt att vara klar 15 minuter innan man ska till skolan! & något ännu skönare är ju att det är fredag?! Guuud vad skönt!! & imorgon fyller min syster år. Ska bli jättekul att fira henne också.
& juste, jag kanske ska säga varför jag inte bloggade igår kväll..? Jo, jag var ju på fotokursen & jag hade fått en läxa till igår & den had ejag inte gjort, så jag hade en halvtimme på mig efter stan & före fotokursen började, så det blev lite stressigt. & sen höll fotokursen på i lite drygt 2 h. Så kom hem runt 21.10 & då kollade jag på Biggest Looser Sverige & åt middag samtidigt, efter det skulle jag duscha - & när jag blev klar med allt detta.. Då var klockan redan 22.30.. & så gick jag & la mig, & somnade runt 23.30. DÄRFÖR bloggade jag inte igår.
& rubriken..?
Ja, vi ska till badet idag på gympan. Två gympalektioner ska vi dit totalt, idag & nästa vecka.
& nu måste jag börja röra mig mot skolan.
Ni får alla ha en jättebra fredag!
Dagens outfit
Limegrön (ser gul ut på bilden) tröja & mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0