Blev ändrade planer..

Hallå!
Det blev lite ändrade planer.
Jag, mamma, min syster & hennes kompis gick ner på stan ca en halvtimme efter förra inlägget. Jag hade bara tänkt köpa det jag skulle (chailatte-pulver), men det blev en mugg & senare en hårinpackning också.
Vi gick först ner på stan & syster & hennes kompis kikade runt lite & köpte lite snygga kläder. Sedan skulle systers kompis på en aktivitet så vi lämnade henne där då det låg runtikring vi var.
Sedan åkte vi ut till Hälla & handlade mat & kollade runt efter skinnjackor - hittade inga. Vet ni vart det finns?!
Där köpte jag i alla fall en hårinpackning, hoppas den är bra, ska prova den imorgon. Har ni några tips på hur jag ska använda den?

Nu måste jag kika på matten eftersom vi har Nationella prov i matte imorgon bitti. Är inte så jätte-osäker på den, så jag ska bara repetera litegrann.
Men nu ska jag gå & fixa min livs första egen-gjorda chailatte! Vi hörs! PUSS
Chailatte-pulver & mugg
L'oréal hårinpackning

Kommentarer
Postat av: Madde

Den hårinpackningen har jag, den är superbra, ditt hår kommer bli som silke <3

2012-03-19 @ 20:38:53
URL: http://maddeboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0