Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Just nu sitter jag i min säng, med datorn i knät & har precis fixat mig, ätit frukost osv.
Jag ska försöka stänga av datorn om ca 5-10 minuter, så jag kommer i god tid till skolan, jag ska ju cykla dit också, så jag vill ha lite tid.
Idag är det torsdag & det betyder att det är fredag imorgon.. & hur skönt är inte det?!

Juste, jag ska berätta lite om programridningen igår också!
Det gick inte riktigt som jag ville.. Finesse skyggade tyvärr litegrann efter första galoppen + att hon blev något ivrig & spände sig & så, så den delen fick jag göra om, det var ju ändå bara en träningstävling, men det är exakt såna saker vi behöver, vi behöver verkligen träna på att tävla!
Men Finesse var jättegrym ändå!
Nu ska jag dra mig mot skolan, så vi hörs!
Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0