Hade tänkt att fotografera lite idag!

Godmorgon finisar!
Idag hade jag tänkt att fota lite efter jag varit i stallet - då har jag min kamera igen. Får se hur det blir, kommer säkert hem lite sent så det är väl kolsvart ute då. Men då får jag fota imorgon eller någon annan dag i veckan, för även jag tycker det är jättetråkigt med inlägg utan bilder. Men vi får se, hoppas jag hinner imorgon i alla fall!
Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Vaknade 10.20 (hade alarm), för att inte sova bort hela dagen, vore skönt men synd. Så jag har bara varit upp ca en halvtimme. Har bara suttit vid datorn & så.
Snart ska jag äta frukost, är jättehungrig!!
Nu får alla ta & ha en riktigt bra dag?!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0