Har lite dåligt samvete..

Hejsan!
Jag har faktiskt lite dåligt samvete för bloggen, har inte bloggat någonting nästan..?
Men jag har verkligen haft mer än fullt upp nu den här veckan! En massa läxförhör & prov.
Men nu har jag påsklov ♥
..så det lär ju bli bättre bloggning nu?


Men idag har jag i alla fall varit i skolan, haft NO läxförhör, Svenska läxförhör & så skulle jag ha mitt muntliga Nationella prov i Svenska, men det blev uppskjutet.. igen.
Både skönt & inte, lite jobbigt att vara så taggad & liksom verkligen har ställt sig in på det här.. & så blir det uppskjutet flera gånger?..
Men nu blir det en hel veckas bloggning utan tjat om skolan! Skönt va?!
Nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance & fixa lite med bloggen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0