Hästarna idag ♥

Idag fixade jag & mamma med mockning & foder ganska snabbt då vi ville komma hem så snabbt som möjligt & ha lite tid innan gästerna kom.
Dock red jag Finesse då jag ska tävla henne nästa helg, dressyr, så hon måste verkligen hållas igång nu.
& jag tror aldrig hon gått så fint någongång som idag. Åh, gud så fin hon var. Helt underbar ♥

Hon var riktigt lydig, mjuk, sammarbetade jättebra i alla gångarter & var bara helt sjukt bäst! Vi var ensamma i ridhuset förutom mamma som var där & longerade Olivia - tror hon tyckte det var skönt att få ha sällskap men ändå hade vi liksom hela ridhuset för oss själva.
Min fina lilla ponny. Du är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0