HEADER/DESIGN?

Jag vill ha en header/design nu - så snart som möjligt!
Bloggen är så tråkig utan en design tycker jag..
& jag har sagt det förut & säger det igen, det behövs ju bara någon enkel med en bild & lite text på! :)
& jag kan inte göra någon för att t.ex. headern måste vara ett speciellt "mått" & så har jag inte en blekaste aning om hur man sätter in en header heller.
Så du som skulle kunna göra en header till mig - kommentera eller skriv till mig på facebook/bdb/dv så tar vi lösen, bilder, e-post & sånt där!
Har du blogg så länkar jag dig gärna om du skulle vilja det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sööt!

allt bra?

Följas via bloglovin'?:)



kram http://xxmickisxx.blogg.se

2012-03-07 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0