Hej sötnooooosar!

Hallå sötisar! 
Just nu sitter jag i vardagsrummet, med datorn & tittar på lite program osv.
Om Tessi & Julia tänker vakna någon gång så ska vi till Hälla & kika runt lite. Ska bli jättekul.. om ni hade tänkt att vakna idag?..

Men i alla fall, efter det om det bir något, så ska jag till stallet & fixa en himlans massa grejer, ska tävla imorogn - första lokala den här tävlingssäsongen- så det blir att putsa träns, sadel, ridstövlar mm. & så ska Finesse (som ska tävlas imorgon) ridas, ska försöka rida programmet en gång också, ska rida ut med Ida också, men får se om det kanske blir på någon annan häst eftersom att Finesse är lite som hon är.
Men det ska väl ordna sig antar jag!
Nu ska jag fortsätta kolla på ett program jag just börjat på & så hörs vi väl sen?!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0