Hemma!

Hallåhallå!
Är nu hemma efter att ha tävlat idag..
Första klassen vill jag helst inte prata om.. Haha. & andra klassen kändes det verkligen skitbra, men då var det några tjejer & en pappa till någon som stod upp & skramlade med plastpåsar, något spö, en hund skällde & en massa annat som störde Finesse något enormt så fort vi kom nära dommaren/läktaren! Så det var riktigt synd att hon blev så stressad/ofokuserad när allt kändes så sjukt bra innan.. Dock blev hon inte alls nå "påverkad" av det där i resten av momenten i programmen, så det var bara nära läktaren & så. Men vi kom fyra, så jag är jättenöjd! Men jag älskar verkligen Finesse något enormt mycket. Hon är min lilla Super-ponny. Min bästa tjej ♥

Nu har jag ätit & ska snart sätta mig ner & plugga & efter det ska jag duscha.. & försöka somna tidigare än vanligt..
Alla får ha det så bra, så hörs vi senare/imorgon?!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

GRATTIS! <3

2012-03-25 @ 21:54:29
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0