Hemma från en låång dag!

Hallåhallå!
Är ledsen för den grymt dåliga uppdateringen!

Har ju som sagt varit i Stockholm idag. Det var faktiskt skitskoj!
Sov hos Sara inatt också ju. Vi somnade väl kanske vid 00.30, så det var ju inte såå jättesent i alla fall.
Men i alla fall, vi åkte tåg till Stockholm.. & vi fick ju såklart sitta ner på golvet hela resan.. Eller ja, förutom dom sista tio minuterna! Fast då satt vi tre stycken på två "stolar"..
Men på hemvägen var jag duktigt & kom först in av alla & då fick vi ett bord med fyra platser & sånt, så det var riktigt nice! .äål,ibiyui
Men när vi kom till Stockholm så gick vi först på Operan.. & så åkte den Danska drottningen förbi i häst & vagn också.. Inte alla dagar man träffar en drottning heller!
Vi kollade runt på Operan, kolla på ett av danspassen för de som går där.
Vi åt även där.
Efter det fick vi gå lite själva på stan, ca 30-40 minuter. Köpte ett sjukt snyggt sommarlinne! Bästa Ellen köpte också ett! bvoendnboufv
Sedan gick vi till ett Dansmuséum & kikade runt där & blev guid'ade osv. De flesta var nog ganska trötta & hade nog ont i fötterna, huvudet osv!
På hemvägen hade vi det riktigt kul! Åkte med Anton, Ellen & Sara.. & jäklar vad vi garva! Hela tiden! Jag har riktigt kul med de alltså! PUSS på er!
Just det, vi planerade lite saker på tåget också, lite roliga grejer vi ska göra i sommar osv!
Vi skulle ha planerat ännu mer, men vi garva så mycket så det blev liksom inte något mer seriöst under den tågresan kan jag ju säga! Haha!

Men.. Nu ska jag gå & fixa en jättegod chailatte & sedan sätta mig & plugga. Har ännu ett Nationellt prov i matte imorgon.. Ska väl gå bra hoppas jag..?
(Alla bilder från dagen kommer troligtvis upp här på bloggen när Sara, Anton & Ellen laddat upp de på datorn)

Linnet jag & Ellen köpte:
Vad tycker ni?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att ni skulle till sthlm och göra det där fick vi ha isabelle du vet.... haha :(

Jag ba älskaaaaaaar henne<3<3



Och linnet var as snyggt! Pusspusspusspuss

2012-03-28 @ 20:44:17
Postat av: Anonym

/therese

2012-03-28 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0