Hemma!

Hallå allihopa!
Dagen idag har varit rolig men också lite seg.. Började dagen med att gå upp, fixa mig, äta frukost osv. åkte till skolan & där hade jag först Franska, sen Engelska (där hade jag även läxförhör, gick väl skapligt bra tycker jag), efter det hade jag dans i en timme, men vi kollade på Romeo & Julia, så det var ju inte dans då, men efter lunch hade vi 80 minuter's dans. Hade sjukt ont i huvudet då, så det var ju inte så jättekul. Varmt var det också. Sånt man får tåla, men det var inte kul. Haha.
Efter skolan kom mamma & hämtade mig & så gjorde vi en sak & sen åkte vi hem. Åkte till stallet efter ca 40 minuter.
Kom nu hem från stallet för ca en timme sen, har ätit middag & sedan krupit ner i sängen fixad & klar för att sova - ska bli skönt.

Imorgon är det stallet efter skolan, rider väl Finesse & kanske någon mer häst. Sen efter stallet blir det hem & plugga Svenska.
Nu ska jag kolla lite på Svenska-läxan & sedan sova. Ska bli jätteskönt. Dock kanske jag måste gå upp lite tidigare imorgonbitti & duscha, men jag får se, får se om jag orkar gå upp tidigare.. Haha..
Men alla får ha det så bra, så lovar jag att vi hörs imorgon!
Puss
Gammal bild, men har inga nya, så fick bli den här på mig & Vilma.
Jag ska bli bättre på att ta nya kort med min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0