@home!

Hejhej!
Nu är jag hemma & har varit det i ca 1, 5 h. I stallet så red jag Finesse & herregud vad fin hon har blivit. Min lilla pingla. Hon är verkligen grym. Mitt hjärta ♥
När jag kom hem så satte jag mig vid TV:en en liten stund - samtidigt som jag åt.
Efter det så fixade jag mig & nu sitter jag i sängen. Jättemysigt.
Imorgon ska jag upp lite tidigare för jag ska duscha & lite sånt. & blogga såklart♥
Efter skolan ska jag hem & fixa lite grejer inför fredag, läxor ska göras klart, fixa lite grejer inför en hemlig sak med ****** & ***** osv. & sen på kvällen imorgon så har jag ju min första dag på fotokursen. Ska verkligen bli kul - jag älskar ju att fotografera!
Men nu ska jag sova!
Godnatt!
Fick bli en ganska gammal bild på mig & min saknade Madde, chattar med henne just nu. Vi måste ses snart hjärtat. Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, jag vill också gå fotokurs <3

Ful bild på mig, men jag älskar dig sjukt mycket sophie, saknar dig, pussss :*

2012-03-07 @ 22:28:01
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Så himla härlig blogg!



Allt bra?

Kram!

2012-03-07 @ 22:59:52
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, allt bra? :d

2012-03-08 @ 11:54:42
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0