IDAG:

Hej allihop!
Jag hann inte blogga imorse heller. Har heller inte bloggat i skolan då jag gjort andra saker med Vilma & Nattis.
Efter skolan sprang jag, Vilma & Nattis ner på stan till den hemliga grejen. Var där i ca 45 minuter & vi gick ut därifrån riktigt glada! Sen gick vi & fikade för att prata lite om det vi var på. Jag köpte en vaniljmunk.. Trodde jag.. Jag sa till att det var en äppelmunk jag fått & bad att få en ny. Det fick jag.. Men, kan ni gissa vad det var i den? Inte var det vanilj i alla fall. Det var en till äppelmunk! Kul! Så frågade en som jobbade där om det blev rätt den här gången, men det blev det ju inte, så jag fick en till & då kollade hon innan & till slut blev det rätt! Haha!
När jag fick fel för andra gången.. Då garvade vi så jag vet inte vad.. Riktigt kul hade vi i alla fall! Grymmaste dagen idag tjejor!

Nu sitter jag i mjukisbrallor & en tröja & myser litegrann. Om en stund ska jag gå & möta min syster som varit hos en kompis.
TVÅ ÄPPELMUNKAR!




DEN TILL HÖGER ÄR MIN KÄRA VANILJMUNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0