MUMS!

Inte alls nå gott med först en sjukt god middag & sen en riktigt god chailatte? Nejnej, inte alls!
Kom hem för lite drygt en timme sen. Har som sagt ätit middag, druckit chailatte, kollat lite på TV & bytt om.
Jag har också kommit på en grej.. Jag är pollen-allergiker.. För jag kommer ihåg att jag blev det i trean & sen fick jag en allergisk reaktion i fyran, men i femman märktes det inte så jättemycket, men nu.. I fredags, då, då fick jag ont i huvudet, hosta, det började klia i hårbotten & i ansiktet & så blev jag otroligt täppt & snorig. Usch, för det här!
Är det någon som har något tips som kan lindra detta lite? Det är sjukt jobbigt, kan inte somna på kvällarna pga detta heller.
Men nu ska jag duscha, fräscha till mig rejält, prova min nya hårinpackning & sen gå & lägga mig efter det! Så skönt!
PUSS & godnatt!
Måste fråga en sak bara (haha, frågar saker hela tiden..), jag har sett på andra bloggar att de sovit med hårinpackningen över natten & sedan sköljt ur det noga på morgonen, eller ska jag bara göra som det står på?
Alla har ju sina egna små knep, men eftersom jag är helt ny på detta så skulle ju lite knep & tips vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0