My day today:*

Hallåhallå!
Min bloggning har verkligen varit upp&ner idag?!
Men i alla fall, jag började dagen med allt fix som görs på morgonen, haha, det där lät lite konstigt, men ni förstår. Sen skola, efter lunchen var vi på teater, den var tråkig i början & sen så blev den väl helt okej.
Slutade efter teatern så mamma kom & hämtade mig & vi åkte direkt till stallet, köpte "mellis" på Mc Donalds på vägen dit.
Red Finesse, ska tävla henne imorgon, Dressyr, en LC:1'a.
Hoppas det går bra i alla fall, första programridningen det här året, dock bara en träningstävling, men jag tar det på samma sätt som en lokal tävling.
Men i stallet så fixade jag hennes svans, det var riktigt lång tid sen, det har ju varit så kallt, så har inte brytt mig om att den ska se "fin" ut.
Nyss satt jag & åt lite clementin, riktigt gott & fräscht.
MUMS!


Inte bästa bilden, men tog bilden i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0