Nu skäms jag nästan..

Hallå!
Nu skäms jag nästan för att jag inte har bloggat något idag. Haha, men det var så här att jag skulle gå upp runt 06.20, men stängde av alarmet & somnade om.. Så jag sov i 50 minuter till! Jättekul när man skulle hinna duscha & allt också! Så det blev väldigt stressigt.. DÄRFÖR hann jag inte blogga. & i skolan har jag haft annat för mig, inte så långa raster, varit på teater osv. så det har inte funnits någon tid för bloggning tyvärr.
Men, efter skolan gick jag & Vilma ner på stan & skulle kolla efter mappar. Sen fikade vi på Espresso House & skrattade en massa. Sen gick vi till Mac Store & chillade lite. Tack för 'eftermiddagen', älskar dig ♥


Sjukt gott!



Efter att Vilma tagit bussen hem så träffade jag mamma & syster på stan. Efter ca en kvart åkte vi hem & nu sitter jag i mitt rum & bloggar, ska snart kika lite på en läxa till imorgon, fixa lite saker angående den hemliga saken imorgon osv. 18.30 ska jag på foto-kursen i 2 h. Så efter det så blir det ännu mer bloggning.
& imorgon är det fredag! Ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0