Powerwalk med mammi!

Hej allihop!
Mamma är på väg hem & när hon kommer hem så ska vi gå ut & gå!
Skulle ha tränat med Tessi & Julia ikväll, men jag följer inte med pga. personliga skäl. Men ska ju ut med mamma, så det blir skönt att få röra lite på sig i alla fall.
Idag har det varit en ganska deprimerande dag faktiskt.
Åt med Elin, Tessi & Julia i skolan & ingen sa någonting typ.. Sen pratade vi nästan ingenting efter lunchen heller? Hade dans efter det & dom gick till sina lektioner. Blev kanske lite bättre på dansen sen, men ingen jättestor skillnad. Slutade efter dansen sen. Gick hem & satte mig i sängen & kollade litegrann på datorn.
Nu kom mamma hem! Ska hjälpa henne att packa upp lite mat & sen går vi nog ut! Hoppas det inte blir alldeles för mörkt bara?

Ha det bra allihopa så ska jag blogga mer när jag kommer in!
Puss!



Så ser jag ut nu - på powerwalk'en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0