Sjukt trött..

Hejhej!
Jag är jättetrött trots att jag sov till 10.05..?

Kom hem från stallet för ca 1-2 h sen. Där fixade jag väääldigt mycket, eller ja, mamma gjorde det mesta, men ah, hehe. Bästa mamma <3
Jag red ut med Ida först & efter det red jag ut på Finesse med mamma & hon red Spirit. Alla skötte sig & efter uteritten red jag i paddocken - jag ville verkligen inte kräva någonting "speciellt" av henne idag, mer än att hon skulle lyssna på mig, kan skriva mer om ridpasset i ett annat "hästinlägg". Duktigt var hon i alla fall! Riktigt duktig!
Efter jag ridit henne & gick in i stallet med en avslappnad & nöjd ponny - & en galet nöjd & glad Sophie, fick hon gå in i boxen & så gjorde jag en massa efter - skriver även om detta i ett hästinlägget.

Nu har jag i alla fall ätit middag, sitter framför TV:en med mamma, syster & pappa & ska snart gå & fixa en riktigt god chailatte!
-Just det, jag var med Julia & Tessi innan stallet också! Var bara ute på Erikslund i stället för Hälla, hade det galet kul, puss brudar!



Mina brudar från första övernattningen tillsammans! Loveu!



Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

bildeeeeeen....

loveu!<3

2012-03-24 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0