Snabbinlägg!

Tjenare sötisar!
Sitter nu hemma, lite småstressad. Men är ombytt & klar för stallet, ska bara äta någonting, sen åker vi.
Mamma hade fixat allting, mockning osv. i stallet redan, så jag ska bara rida & pyssla om mina bäbisar litegrann!
Sen skyndar jag mig hem, duschar, packar & lite annat - sen beger man sig ut, ska gå ca 25 m & kommer då fram till Sara! Sover där inatt med Ellen & Sofia, & Sara såklart, haha.
Så vi kommer väl inte sova nå mycket alls antar jag..? Men vi ska vara duktiga & plugga litegrann faktiskt!
Sen imorgonbitti så går/åker vi till cenralen vi 07.15 kanske & så åker vi till Stockholm, & som det ser ut nu, så kommer vi fyra stanna kvar i Stockholm efter allt annat där är klart, så åker vi hem senare själva sen. Mys!
Nu måste jag gå, ha det bra älsklingar!
PUSS
-Cambild just nu..

Kommentarer
Postat av: Majsan

KAN DU GÖRA VIDEOBLOGGEN OM HÄSTARNA ELLER????`???

2012-03-27 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0