Snart - skolan

Hejsan alla!
Nu sitter jag i min säng, helt klar & ska snart åka till skolan.
Jag är lite deprimerad just nu & kommer nog att vara det hela dagen om jag inte får något annat besked än det jag fått nu. Så om någon i skolan undrar - fråga inte vad som har hänt, för det kommer jag inte att berätta.
Kanske inte bloggar så mycket idag heller.. Inte såå kul för er att läsa deppiga inlägg, så får se.
Idag har jag bara mjukisbyxor, ett linne & en tjocktröja på mig.. Orkar inte fixa mig alls idag.
Men nu ska jag bege mig mot skolan.
& jag hoppas att ni andra får en bättre dag än vad jag kommer få.
Min "outfit" idag:

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

du vet vart du har mig gumman<3<3<3

2012-03-07 @ 14:04:42
Postat av: Perfectly Unbroken ♥

Hej, fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-03-07 @ 14:28:46
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0