Snart stänger jag av datorn och....

..... går & lägger mig.
Jag är jättetrött & jag får inte så väldigt mycket sovmorgon då min syster (som vi givetvis ska väcka innan hon vaknar själv & gratta henne) vaknar väldigt tidigt ibland. Men det blir bäst ändå!
Imorgon kanske inte uppdateringen blir så där jättebra! Men jag ska göra mitt bästa i alla fall.
Men vad tycker ni?
Vill ni ha bättre update med mobilinlägg (tyvärr inga bilder då) eller kanske 3-4 "riktiga" inlägg varje dag? Med oftast bilder, intressantare & längre inlägg?
Jag tycker själv mest om lite mer ordentliga inlägg, men jag vet inte vad ni tycker?..

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

3-4 ordentliga med bilder, men de är ändå kul med nått mobilinlägg ibland :**

pusssss

2012-03-16 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0