Syns headern..?

Godmorgon!!
Jag vill bara börja emd att fråga det, syns headern för er?
För Madde fixade min blogg igår & jag kan inte se någonting? :( Sulle vara jättetacksam om ni kunde svara på det!
Men nu sitter jag i alla fall, helt klar i sängen & läser på matten lite till.. Dricker te för jag har sjukt ont i halsen.
Jag kunde inte somna inatt, vilket inte alls var nå bra. Jag är verkligen sjukt trött.. Men jag tänker ge allt på proven idag ändå!
Idag slutar jag 13.55 som vanligt tror jag. Efter det åker jag & mamma direkt till stallet. Blir dressyr på Finesse, om det inte är mycket hästar i ridhuset ska jag rida programmet om hon inte är allt för jobbig också.
Ni alla får ha en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: disa

japp, den syns! :)

2012-03-20 @ 08:12:50
URL: http://lojstasrussen.blogg.se/
Postat av: alma

tryck på f5 om du inte kan se den :)

2012-03-20 @ 12:09:40
URL: http://byah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0