Blev en paus..

Hallå mina söta bloggläsare! Det är tack vare Tessi att jag kom igång med bloggningen igen
Jag tog en paus typ, orkade inte vara så fast vid datorn liksom, så behövde vara ifrån det ett tag.
Men hoppas ni har haft det bra under tiden jag inte bloggat?! 
Det har i alla fall hänt en maaassa roligt & tyvärr en del tråkiga saker också under tiden jag inte bloggat nu. Men det mesta känns lugnt nu igen! 
Idag ska jag till stallet först, rida Finesse & Jack, ska täva Finesse imorgon, så hon måste ridas ordentligt idag! Ska göra rent sadel, träns & stövlar, sätta på vitt schabrak, tvätta Finesse & lite annat sånt småfix! 

Efter stallet blir det att åka hem, duscha mig själv, fixa til mig & sen vidare till Julia & Tessi, där de väntar & några andra, vi ska grilla, snacka & bara mysa! Dock måste jag ju gå hem tidigt eftersom att jag måste vara pigg till imorgon.
PUSS



Bilden är på mig, Sanna, Sara, Alma, Ellen & Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0