Dagen

Hallåå!
Dagen har varit heeeeelt sjukt grym!
Var ju med Madde igår, sov hos henne & lite sånt. Först åt vi ju middag på Subway & sen köpte vi godis & sånt. Sen skype'ade vi med Kappe till 02.00 ungefär. Vid klockan 04.00 släckte vi & somnade. Jag vaknade vid 09.20 & Madde vid 10.00.
Sen åt vi frukost & sen gick vi på stan, fast vi var 45 minuter för tidiga, så vi åkte till Gryta istället, haha. Sen åkte jag hem, fixade min systers hår då hon skulle på dansuppvisning. Hon var jätteduktig! Så stolt över min tjej! ♥
Nu äter jag middag, en god sallad & ska snart skype'a med bästa Kappeeeee 
Är nyduschad & jättefräsch också, myyys! 
Hoppas ni har haft det bra & har det bra?!
PUSS
Subway
Min middag!

Kommentarer
Postat av: Madde

tack för en helt sjuk, grym, awesome & ja allt det helg, du vet mina ord, allt jag skrev på sms, puss :*

2012-05-14 @ 00:11:18
URL: http://maddeboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0