@ home (detta inlägg skrev jag igår....)

.....men så började datorn sega, så kunde inte ladda upp det! Så nu "låtsas" vi att idag är igår! Haha!
Hejsan!
Var en lååång dag igår! & idag har det varit riktigt kul!
Igår:

Jag, mamma & syster åkte ner på stan, köpte en del saker - det var verkligen behöverligt! Tack mamma! ♥
Kan ni gissa vad det var jag köpte..? 
Vi åt god lunch & hade det jättebra! Efter det åkte jag & mamma till stallet, jag red Finesse - tur att man har ridhus?! Var storm, helt sjukt!
Efter stallet åkte jag hem till Julia, duschade där, fixade mig & sen var det tjejkväll! Vi var 8 brudar - åt asgod mat, kollade på film, pratade en massa & lite annat mys! Tack för att ni gjorde allt så sjukt grymt! ♥
Jag gick hem vid 22.50.
Idag:

Jag gick upp vid 06.45, åkte till stallet, gjorde iordning min älskade lilla ponny - knoppade, borstade/ryktade & lite annat "tävlingsfix"! Mamma hjälpte till med att ta ut saker till transporten & till bilen. Men Finesse blev riktigt fin! Sen lastade vi, åkte till tävlingen - det tog 7 minuter? Helt sjukt vad skönt det var att åka till ett ställe som var nära, istället för att åka till Tierp som vi gjorde, det tog 3.5 timmar..
Jag red fram, hon kändes helt okej, ganska fin, hon tog dock inte mina förhållningar men det gjorde inte så jättemycket. Inne på banan var hon jättefin, något spänd.. Men innan första galoppen - hon studsade, skyggade, hon var så taggad, det blev fel galopp & ja, det blev inte alls nå bra! Men jag är nöjd ändå! Hon var helgrym! Min älskling
Sen åkte mamma till stallet med Finesse för jag ville fota/kolla på Linnea som red också! Så det blev ca 110 bilder på den fina ekipaget! Ni var grymma!
Nu sitter jag här, hemma, gjorde illa min ena lilltå.. Den är helt blå, svullen & den värker.. Bruten?
Men hoppas ni har haft det bra, för det har jag!
PUSS
(USB-sladden är borta också, så bilder kan ni ju inte heller få! -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0