Igår..

Hallå!
Igår var jag & SLINGADE HÅRET + KLIPPTE DET - är sjukt nöjd, älskar det!
Skulle ha träffat Kappe också, men han hann inte. Så Madde var med 2 av 3 timmar hos frissan & sen åkte vi hem till henne, jag åt där, målade naglarna & hade det lite allmänt mys, älskar dig!
Idag har det inte varit något speciellt i skolan, ett läxförhör bara. Efter skolan åkte jag & mamma direkt till stallet, red Jack & Finesse. Båda var asgrymma! Imorgon är det dressyrlektion för mig & Finesse! Astaggad!
Ikväll har jag skype'at med älskling & ellenbästavän. Niiice, vi har lite planer vi.. & sjukt kul har vi också! 
Men nu ska jag plugga lite SO & planera litegrann - göra ett tidinställt till imorgon också, ett tips.. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0