Planer osv!

Tjena babes!
Har varit en riktigt rolig dag idag!
Varit mattant i köket på skolan med Nathalite & Ellen. Haha, det var sjukt mycket mer än kul.. Det var inte många minuter som vi inte skrattade kan jag ju säga 
Men i alla fall, där var vi i ca 4 timmar, så en del lektioner gick ju bort. Hade bara en lektion efter det, gick på den & sen åkte jag & mamma till stallet.
Red lektion på Finesse & hon var mer än grymmast! Det var riktigt kul att rida idag! Hon var mestadels av tiden mjuk, lugn & fin. Galoppfattningarna satt där dom skulle vid de flesta tillfällen & allt annat var med "prova-på"-grejer, men kul var det i alla fall!
Nu är jag hemma, ska snart äta & göra tidinställda till helgen - jag åker på klassresa fredag, lördag & söndag.
& där kommer det inte att finnas något internet/data & mobilblogg är segt, så det får bli tidinställda inlägg med tips istället, låter det bra? Isåfall - är det något speciellt ni vill att jag ska tipsa om?

Imorgon ska jag vara med Ellen, hon kommer hit vid 12, vi fixar oss & vi 1 drar vi ner på stan för att träffa hennes & min pojkvän - blir säkert asnice! Vi sticker hem till Kappe efter en stund på stan också.
Mer om morgondagen kommer i ett inlägg imorgon!

Ha det så bra, nu ska jag äta!
PUSS
Jag & Ellen på Skype igår.. Snygga va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0