Så trött..

Hallå!
Nu är jag hemma efter Sveriges bästa klassresa.. Dock var den blandad med känslor här & var. Men 85-90 % av tiden var det bara skratt! 
Natten till idag var helt klart den bästa! - EN MASSA BUS! 
Just nu orkar jag inte skriva om vad vi gjorde där då jag endast sov 3-4 timmar inatt & har nu ingen ork till någonting alls känns det som, haha.
Ska bara skicka över 650 bilder till ellen.. En del av dom bilderna kommer upp här på bloggen sen!
Nu ska jag som sagt skicka bilderna & sen ska jag fixa med en annan grej - lite hemlig.. 

PUSS
Oredigerad, jag, ellen, anton & alex
Jag & ellen
Igår kväll satt hela klassen runt en lägereld med marshmallows & bara mös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0