Ska fräscha till mig nu..

Har ätit en fräsch räksallad & nu ska jag först skype'a med älskling & sen duscha.
Ska raka benen, ha hårinpackning, smörja in mig med en mango-body lotion, noppa ögonbrynen litegrann & lite annat sånt fix! Skönt med lite egentid, måste dock plugga SO, har läxförhör/litet prov på måndag & kommer inte hinna plugga nå mycket innan dess, så nu när jag har tid så ska jag ta vara på den också! 
Imorgon har man sovmorgon & Ellen kommer till mig klockan 11 istället. Vi måste planera lite saker inför klassresan & så. Mys med lite tjejsnack också!
Men nu ska jag skype'a!
PUSS
Bild från igår - ni ser slingorna där också!  (dock dålig kvalitet på bilden, men ni ser lite i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0