Ska snart sova..

Nu är klockan 00.28 & jag ska snart sova. Ellen sover redan tror jag. Jag smsar med Sophia & chillar med datan.. Ska upp vid 08.30 imorgon så vi kan fixa oss & sånt där i lugn & ro imorgon bitti innan vi åker, packa klart ska jag också göra. 
Ikväll har vi gjort hallonmousse med chockladsås & jordgubbar, asgott! Till det kollade vi på solsidan & lite så.
Sen fixade vi oss för att sova & sådär.
Ser verkligen fram emot morgondagen. Ska bli så skönt att komma bort ifrån allt. Orkar inte det här röriga hela tiden, så ska bli skönt att få åka bort en hel helg med klassen liksom!
Men nu måste jag också sova, ha en bra helg sötnosar!
PUSS 



Hallonmousse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0