Städning nu..

Yes, som rubriken säger..
& Tessi vet ju hur det såg ut här nyss? Haha!
Helt kaos.. Kläder precis överallt.
Så länge det inte är typ dammigt & luktar äckligt & sånt, så bryr jag mig inte så jättemycket förrän jag typ inte har några kläder att sätta på mig? Haha, & där är jag nu, så nu blir det en massa städning & en massa kläder som åker ner i tvätten! Ska bli skönt att få det rent & snyggt.
& imorgon blir det grymt! Övernatting med syster Julia & på lördag blir det övernattning med bästavän - Madde, älskar er!
Men nu ska jag börja städa med musiken på högsta!
PUSS

Kommentarer
Postat av: thereseemilsson

Jag älskar dig!<3

2012-05-12 @ 13:20:13
URL: http://teehs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0